Mijn blog voor RZL
zondag 23 december 2012
Welkom
Welkom allemaal
Ik ben Kaja Juras
Ik ben een eerstejaarsstudente aan de Katho Kortrijk. Ik ga voor leerkracht lager onderwijs.
Dit doe ik via werkplekleren. Mijn werkplekschool is in Harelbeke, daar sta ik in het 2de leerjaar.
Kaja
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten