zondag 23 december 2012

Welkom

Welkom allemaal

Ik ben Kaja Juras
Ik ben een eerstejaarsstudente aan de Katho Kortrijk. Ik ga voor leerkracht lager onderwijs.
Dit doe ik via werkplekleren. Mijn werkplekschool is in Harelbeke, daar sta ik in het 2de leerjaar.


Kaja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten