woensdag 16 januari 2013

Mens en natuur

Ik vind dit een zeer goed gevonden liedje, en zeker door meisjes die jonger zijn dan mij. Je kan zien dat ze bezig zijn met de natuur en alles wat er in gebeurt. Ja kan zien in het liedje dat ze het jammer vinden van wat er allemaal gebeurd. Ikzelf vind het ook jammer van wat er allemaal gebeurt rondom ons, ik zelf doe soms acties mee voor de greenpeace, zo probeer ik ook de natuur een beetje te helpen.
 
 
Lisa, amy en shelley: Adem in, adem uit.
 
Joh doe met me mee en red voor twee! Ooooh!

De ijskap op de noordpool smelt
Het klimaat is in de war
Het gat in de ozonlaag is belachelijk groot

Zal ik jou eens wat vertellen een sjaal in de zomer ziet er echt niet uit
Je hebt het flink verbruidt

Van het dak tot in het water
Voortaan met een bootje naar de zaak
Oe papa die was raak!

Denk goed na over het bestaan
Neem een wijs besluit, want voor je het weet is het echt gedaan
Adem in, adem uit

Blijf niet zitten ga staan, sta op!
Zet 'm op met z'n allen voor één
Want de aarde warmt op kom op!
Dit gevecht is echt we kennen geen stop
De hele wereld op z'n kop yeah!

Waar is het briesje
Je komt geen meter op je fietsje meer vooruit
Je waait je hempie uit

Welke bossen gaan we kappen
Alles wat er stond is nu al weg
Da's dikke pech!

Denk goed na over het bestaan
Neem een wijs besluit, want voor je het weet is het echt gedaan
Adem in, adem uit

Denk goed na over het bestaan
Neem een wijs besluit, want voor je het weet is het echt gedaan
Adem in, adem uit

Yeehhh yeh yeh yehhh
Want voor je het weet is het echt gedaan
Adem in, adem uit

Adem in, adem uit, doe het rustig aan
Adem in, adem uit

Adem in, adem uit, doe het rustig aan
Adem in, adem uit, neem een wijs besluit!

Denk goed na over het bestaan
Neem een wijs besluit want voor je het weet is het echt gedaan
Adem in, adem uit

Adem in, Adem uit
Kom op!
Adem in, Adem uit
Iedereen!
Adem in, Adem uit
Adem in, Adem uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten