Wat is geloven? Wie of wat geeft zin aan mijn leven?
Ik leef in een gezin die wel gelovig is. Dat komt omdat we uit Polen komen, daar is het gelovig zijn zeer belangrijk. Vroeger ging ik elke zondag naar de kerk om de mis mee te maken. Nu als ik wat ouder ben doe ik dat niet meer, ik heb er geen tijd voor. Als ik tijd zou hebben zou ik het wel verder doen. Ik geloof in God, ik denk dat er leven is na de dood, maar ik geloof niet dat God de mens heeft geschapen. Wat ik nog zeer belangrijk vind in mijn leven is mijn familie en mijn vrienden. Dat zijn personen die ik graag zie en zeker kan vertrouwen.
Mijn beste vriendin heet ook zin aan mijn leven, met haar maak ik constant plezier, met haar kan ik de gekste dingen doen, met haar kan ik praten als ik het moeilijk heb. Maar zij kan ook altijd op mij rekenen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten